Το Orca είναι η επιλογή των αναβατών που αναζητούν το ελαφρύτερο ποδήλατο με τον καλύτερο συνδυασμό τεχνολογιών και ευέλικτης εργονομίας.
Οι επιδόσεις, η τεχνολογία και το στυλ ήταν πάντα οι ακρογωνιαίοι λίθοι της ποδηλασίας. Ακόμα και να μην αγωνιζόμαστε, μας αρέσει η αίσθηση ενός αγωνιστικού ποδηλάτου – ενός Orca που είναι ελαφρύ, γρήγορο και όμορφο. Οι επαγγελματίες αθλητές, οι ποδηλάτες του Σαββατοκύριακου, οι κυνηγοί Strava ΚΟΜ και οι αναβάτες αναψυχής έχουν όλοι παρόμοιες φιλοδοξίες – αγαπάμε το ποδήλατο όσο και τον τρόπο ζωής.
ORBEA MONOCOQUE CARBON
Χρησιμοποιούμε την πιο τεχνολογικά προηγμένη κατασκευή ανθρακονημάτων που είναι διαθέσιμη για να κάνουμε το πιο εξελιγμένο πλαίσιο – Μια πολύπλοκη και επίπονη διαδικασία με αποτελέσματα που θα εκτιμήσετε.
Αγωνιστική γεωμετρία δρόμου ORBEA
Η Orca Racing Geometry γεννήθηκε μετά από σχεδόν 100 χρόνια σχεδίασης ποδηλάτων αγώνων δρόμου και είναι η τέλεια ισορροπία ανταπόκρισης και σταθερότητας. Η θέση είναι επιθετική για τη μεγιστοποίηση της αεροδυναμικής του σώματος και της αποδοτικότητας. Ο χειρισμός είναι ακριβής και διαισθητικός. Οι γωνίες και οι διαστάσεις εξετάζονται προσεκτικά σε μια γκάμα μεγεθών για να αποδίδεται περισσότερη ισχύς στο δρόμο με κάθε πάτημα των πεταλιών και περισσότερη ισχύς σημαίνει μεγαλύτερη ταχύτητα.
OMX CARBON – 833 G – ΜΕΓΕΘΟΣ 53
Τα πλαίσια OMX συνδυάζουν αποκλειστικά ίνες high modulus και ίνες υψηλής αντοχής. Τα προεμποτισμένα φύλλα ανθρακονημάτων κόβονται με λέιζερ για να ελαχιστοποιηθεί η περίσσεια υλικών, η επικάλυψη και ώρες προκαλουπώματος έχουν σαν αποτέλεσμα να εξασφαλιστεί η βέλτιστη συμπίεση με τη μικρότερη ποσότητα υλικού και άρα το μικρότερο βάρος. Ένα πλήρες εσωτερικό καλούπι EPS και ένθετα Latex χρησιμοποιούνται για την εξάλειψη των ρυτίδων και των ατελειών.
Τα τμήματα του διαγώνιου, κάθετου σωλήνα και ψαλιδιών του νέου Orca είναι οβάλ και ελαφρώς πεπλατυσμένα για μείωση οπισθέλκουσας κατά 10% σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση.
Η ντίζα σέλας με διατομή D του πλαισίου OMX βοηθά στην αεροδυναμική καθώς και στην άνεση. Ένα εσωτερικό βύσμα μπαταρίας κρύβει μια μπαταρία Di2 και ένα λαστιχένιο κολάρο προστατεύει από τα στοιχεία με εκλεπτυσμένη εμφάνιση.
Ο απλός και ασφαλής σφιγκτήρας του Orca είναι ένα custom σχέδιο που επιτρέπει τη ρύθμιση της κλίσης ανεξάρτητα από τη θέση της σέλας μπροστά-πίσω.
Ακαμψία πλαισίου 95-105 Nm. Η μεγάλη πλειονότητα των στρεπτικών και πλευρικών φορτίων αντιμετωπίζεται από την κάτω ράχη του πλαισίου. Το κούτελο, ο διαγώνιος και τα ψαλίδια αντιστέκονται στη συστροφή και μεταδίδουν την ισχύ στον πίσω τροχό. Δεν υπάρχει αμφιβολία για αυτό, η αντίσταση στην κάμψη στο κάτω μέρος του πλαισίου μεταφράζεται άμεσα σε περισσότερα watt στον τροχό και μια αίσθηση ότι η μεταφορά ισχύος είναι στιγμιαία.
Τα χαμηλωμένα ψαλίδια, η βελτιστοποιημένη δομή ανθρακονημάτων και τα σχήματα των σωλήνων είναι βασικά για τη δημιουργία ενός άνετου πλαισίου που συμβάλλει στη μείωση της μυϊκής κόπωσης με αποτέλεσμα αυτή η άνεση να σας κάνει πιο γρήγορους. Τα φυσικά εύκαμπτα μοτίβα που δημιουργούνται από τη ειδική διαστρωμάτωση των ανθρακονημάτων και τον ελάχιστο όγκο του οριζόντιου σωλήνα και των ψαλιδιών προσφέρουν μια δυναμική, ομαλή οδήγηση που μοιάζει σαν να επιπλέετε στους ανώμαλους δρόμους.
ICR PLUS
Το Internal Cable Routing καθοδηγείται προσεκτικά κατά μήκος της καλύτερης διαδρομής κάτω από τον λαιμό και μέσω του κούτελου, χωρίς τρίψιμο ή κουδούνισμα, και είναι βελτιστοποιημένο τόσο για μηχανικά όσο και για ηλεκτρονικά συστήματα αλλαγής ταχυτήτων. Οι custom αποστάτες ομαλοποιούν τη ροή του αέρα και προσφέρουν εύκολη ρύθμιση. Ολόκληρη η γκάμα δρόμου της Orbea προσφέρει αυτή την καθαρή λύση με ενσωματωμένους λαιμούς OC και καλύμματα καλωδίων.
Οι λαιμοί OC2 και OC1 του νέου Orca είναι ελαφριοί και άκαμπτοι χάρη στην υπερμεγέθη κατασκευή τους. Ένα κανάλι κάτω από τον λαιμό και μέσω των αποστατών καθοδηγεί τα καλώδια, ενώ ο λαιμός OC2 προσθέτει ένα κάλυμμα καλωδίων ειδικά για κάθε μέγεθος.
Η πρόσοψη του λαιμού είναι συμβατή με μια ενσωματωμένη βάση στήριξης κοντέρ. Συνδέστε ένα κοντέρ ή αφαιρέστε τη βάση για μια απόλυτα καθαρή εμφάνιση.
Μέγιστη χωρητικότητα ελαστικών 32C.
Οι σύγχρονοι αναβάτες του δρόμου έχουν ανακαλύψει τα πλεονεκτήματα των φαρδύτερων ελαστικών. Ένα φαρδύτερο ελαστικό φουσκωμένο σε χαμηλότερες πιέσεις μπορεί να μειώσει την αντίσταση κύλισης και ο προστιθέμενος όγκος αέρα αυξάνει δραματικά την άνεση και την πρόσφυση, ακριβώς όπως η ανάρτηση.